polako,nije kod Braše tolka gužva.Kad se samo ovo završi biće extra.Nije daleko Beočin od četvrtog mosta,mnogo brže je stići do njega nego se voziti kroz Futog i Veternik do grada.
Ovde se razbacuju novcima, a kada misle da reše put prema Bačkoj Palanci i dalje? Praktično pola puta je ograničenje brzine kroz naseljeno mesto, dok izađeš iz Futoga treba koliko bi normalno trebalo do BP.
Zamislite da postoji grupa spodoba, koju je narod birao, koja je toliko prepotentna da uzima na sebe milionske mega projekte sa izvođačem koji nije u stanju na rekonstruiše pružni mostić od par stotina metara nad suvim i čvrstim kolovozom u roku te da par dana kasnije, usled malo jače kiše, se sve raspadne! Zamislite šta će se tek desiti sa tim mostovima za 10 ili 20 godina kada vaša deca a i vi budete otplaćivali te iste kredite a novaca za rekonstrukciju više ne bude bilo? Pa ko će vam i tim mostovima hoditi, kad ni srba za 50 godina neće biti, gradite loše nekim drugim narodima i plaćate za njih?
most na Beškoj u pravcu BG- Novi Sad dug 2.200 metara i visok 67 metara, sa pristupnim saobraćajnicama koštao 63 miliona evra. A ovaj SNS most dug 550 metara košta 114 miliona evra?!!!
Pa dokle????
Osim ovih šest mostova ( Most Evrope,Most Kać - Petrovaradin,Pešački most Kej - Tvrđava ) treba napraviti most preko Kanala,na ušću Kanala u Dunav i to pešačko - biciklistički sa mogućnošću prelaska vatrogasaca i hitne pomoći.
I to bi zaista bilo dovoljno za stanovnike Novog Sada.
Навукли зарђане и труле цевчуге за шипове па дигли паре као за нове ,какав ће тек материјал да уграде у нови мост ,нераде нам те бофлакисе Кинези него партијски другови и кумови ,где су рачуни за половне цевчуге као да су шкартови топлане
Да ли ико има сазнања да ли ће икада бити урађен онај пут од Аутопута петља север ка Б.Паланци? Тиме би се изместио транзит кроз Детелинару и Насеље, као и сва места од НС до БП. Овај мост ће бити одличан за транзит камиона ка БиХ и ХР, али западни део града се гуши у загађењу и буци камиона који тутње људима на пар метара од прозора. Да не спомињемо безбедност пешака, посебно деце која прелазе тај транзитни пут на путу до школе.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Peti most u Novom Sadu dobio građevinsku dozvolu: Pogledajte koliko će koštati
Dragana Prica Kovačević
dragana@021.rs
Novi Sad
•05.07.2023.
•10:52 > 12:59
Komentari 16
Zoks
LALA
@Nikola
Ryd
Saša
Zamenik zamenika
Dejan
Realista
Nikola
Pa dokle????
Soko
Zoks
I to bi zaista bilo dovoljno za stanovnike Novog Sada.
Рибњак оба пута
Ww
G pen
Map
Комша
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H